Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Nysa
Szczegóły odpowiedniego wyposażenia biura

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Czas to ten zasób, którego ciągle mamy za mało. Prawdopodobnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak dużą część doby tracimy na czynności, których mogliśmy uniknąć przy odpowiedniej organizacji pracy. Wystarczy odrobina chęci i kilka niedrogich akcesoriów.
Szczegóły odpowiedniego wyposażenia biura

Właściwa organizacja pracy to klucz do sukcesu – wystarczy spojrzeć na swoje biurko i zastanowić się, ile czasu tracimy na przykład na szukanie długopisu, ważnych dokumentów czy innych rzeczy, które w danej chwili są nam potrzebne do wykonywania obowiązków. W skali całego dnia może być to kilkanaście minut, w skali miesiąca – już kilka czy nawet kilkanaście godzin.

 

Niezbędne wyposażenie

 

Akcesoria biurowe mają na celu ułatwienie organizacji pracy w biurze – zarówno pod kątem trzymania ważnych rzeczy w jednym miejscu, jak i odpowiedniego ułożenia lub zabezpieczenia innych.

W pierwszej kolejności dobrze pomyśleć o zorganizowaniu dokumentów, które z pewnością znajdują się na naszym biurku. Niekiedy będzie to zaledwie kilka kartek, innym razem całe stosy wydruków, które będą nam potrzebne niekoniecznie w kolejności ułożenia; odszukanie odpowiedniego w stosie innych może pochłonąć naprawdę sporo cennego czasu. Doskonałym pomysłem będzie więc zakup odpowiednich przegród do sortowania. Jeśli przez nasze biurko przewija się dużo korespondencji, możemy zakupić specjalną półkę, na której można trzymać wszystko w ryzach. Warto też przemyśleć zakup sztaplowanych tac na dokumenty.

Jeśli korzystamy z większej liczby dokumentów albo musimy archiwizować ich znaczną część, nie obędzie się bez odpowiednich pudeł. Pozwolą nam one na składowanie dużych stosów dokumentów w jednym miejscu. Dane pudło można też odpowiednio opisać, dzięki czemu można szybko określić jego zawartość bez mozolnego przerzucania kilogramów papieru. Tego typu akcesoria znajdziemy w ofercie AJ Produkty.

 

Wydajność idzie w parze z ergonomią

 

Chociaż w Polsce świadomość o znaczeniu ergonomii w pracy biurowej rośnie z roku na rok, to wciąż jest ona mniejsza niż w innych krajach Europy. Na przykład w Szwecji z jej znaczenia zdaje sobie sprawę około 80%; w Polsce około 70% pracowników rozumie, że ergonomiczność przekłada się bezpośrednio na ich efektywność i samopoczucie.

Oczywiście ergonomia to temat, o którym można pisać bardzo długo, a konkretne wytyczne w sprawie wyposażenia stanowisk biurowych widnieją nawet w ustawach. Jednak wcale nie trzeba wydawać bardzo dużych pieniędzy, by zwiększyć komfort pracy przy komputerze. Na przykład w sklepach znajdziemy bardzo łatwe do zainstalowania na biurku ramiona do monitora, które pozwolą na swobodną regulację jego ustawienia i wysokości, na której będzie się znajdował. Warto zainteresować się taką opcją szczególnie wtedy, gdy pracujemy z dwoma monitorami – uchwyty przeznaczone na dwa wyświetlacze mogą sprawić, że praca naprawdę stanie się dużo bardziej przyjemna, jeśli tylko ustawimy je zgodnie ze swoimi preferencjami.

 

Nie tylko biurko

 

Ciekawe rozwiązanie zaproponowała firma AJ Produkty. Są to zarówno opaski zaciskowe, pozwalające na łatwe grupowanie kabli, a także różne modele pojemników na kable. Są one niezwykle przydatne, jeśli mamy na biurku całą plątaninę kabli, co zdarza się całkiem często, szczególnie jeśli stanowisko jest bogato wyposażone w sprzęty peryferyjne, takie jak drukarka czy skaner. Rozwiązań pomagających okiełznać okablowanie jest zresztą znacznie więcej niż tylko wyżej wymienione.

 

Warto zastanowić się nad usprawnieniami w biurze, które pomogą oszczędzić cenny czas. Często okazuje się, że tego typu rozwiązania wcale nie są drogie, a ich zastosowanie nie tylko poprawia wydajność, ale przede wszystkim komfort pracy. Zapewniają bowiem miejsce i możliwość łatwego posegregowania dokumentów, ich przechowywania, a także trzymania kabli w jednym miejscu, bez ryzyka, że będą niepotrzebnie plątać się po blacie i przeszkadzać nam w pracy.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Poniedziałek 20 maja 2024
Imieniny
Bazylego, Bernardyna, Krystyny

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl